GAMBAR NENEK DI ATAS ADALAH GAMBAR SEKADAR HIASAN |
Baru-baru ini terdapat satu status yang telah dimuat naik oleh individu yang mendakwa menjadi saksi dimana seorang nenek diherdik oleh staff BSN Batu Kikir.
Dalam kejadian tersebut, nenek berkenaan sedang menunggu nombor gilirannya dipanggil. Nenek tersebut memegang nombor giliran angka 81. Apabila tiba nombornya dipanggil, belum sempat nenek tersebut bangun nombor giliran telah bertukar ke angka 84. Nenek tersebut kelihatan duduk semula sambil berharap menunggu dipanggil sekali lagi. Individu yang menjadi saksi kejadian ini pula memegang nombor giliran angka 85.
Apabila tiba nombor giliran individu ini dipanggil, dia bingkas memanggil nenek tersebut agar beratur di sebelahnya untuk memudahkanya berurusan memandangkan gilirannya telah terlepas.
“Tak apalah no wan dah lepas, kejap lagi diorang panggil la tu” -Kata nenek itu
Tetapi individu ini tetap berkeras menyuruh nenek itu beratur di sebelahnya.
Apabila nenek tadi meminta staff bank tersebut untuk membantu mengisikan borang pengeluaran wang, staff tersebut dengan nada yang agak sombong, mengherdik dan meminta nenek tersebut meminta tolong daripada orang lain.
Apabila status tersebut menjadi viral, pihak BSN sendiri ada bertemu dengan individu tersebut untuk meminta keterangan lanjut. Tindakan pihak BSN ini sangat bagus dan kami harap agar staff berkenaan sedar dan ubah sikap. Moga pihak BSN dapat mengambil tindakan terhadap staff terbabit agar dia lebih peka dan hormat setiap pelanggan bank tidak kira tua atau muda, miskin atau kaya.
Screenshot tulisan individu tersebut:
http://blog.cc.net.my/
0 Response to "KURANG AJAR !!! Nenek Ini Diherdik Staff BSN Tanpa Apa-Apa Kesalahan Munasabah. TERUK BETUL !!!"
Post a Comment